Maksu- ja toimitusehdot 2019-01-08T14:21:28+00:00

MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksen maksaminen
Tehtyäsi tilauksen, sinulle lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus, sekä tilisiirto-ohjeet. Maksettuasi tilauksen, toimitamme tilaamasi tuotteet sinulle.

Toimitustapa ja -kulut
Toimitustapa- ja siitä johtuvat kustannukset määräytyvät ostoskorin sisällön mukaan. Pienimmät tuotteet toimitetaan kirjekuoressa, suurimmat matkahuollon rahtina. Näiden väliin mahtuu vielä maksikirje. Kirjekuoren ja maksikirjeen toimituskulut näet ennen tilauksen hyväksymistä. Matkahuollon toimituskulut muodostuvat matkahuollon voimassa olevan hinnaston mukaan ja ne maksetaan toimitusta noudettaessa. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Edellä mainittujen toimitustapojen lisäksi asiakkaalla on mahdollisuus noutaa tilaamansa tuotteet Starkolta. Tällöin toimitus on maksuton.

Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen. Kauppias ohjeistaa tuotteen palautukseen liittyvissä asioissa.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:
Starkko Oy
Hevossaarentie 55 as 1
65380 Vaasa

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio tuotteen toimittavalle taholle (Posti tai Matkahuolto).